POLITYKA PRYWATNOŚCI
Jagiellonia Białystok Sportowa Spółka Akcyjna z siedzibą w Białymstoku, ul. Jurowiecka 21, 15-101 Białystok, wypełniając obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) pragnie przekazać Państwu informacje dotyczące przetwarzania i ochrony Państwa danych osobowych.
Informacje zawarte w Polityce prywatności pomogą Państwu zrozumieć jakie dane osobowe zbiera i przetwarza Jagiellonia Białystok Sportowa Spółka Akcyjna z siedzibą w Białymstoku, w jakim celu są one wykorzystywane oraz jakie przysługują Państwu prawa w związku z ochroną danych osobowych.
Polityka prywatności dotyczy przetwarzania danych osobowych przez Jagiellonia Białystok Sportową Spółkę Akcyjną z siedzibą w Białymstoku w:
Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.
KTO ZBIERA I PRZETWARZA PAŃSTWA DANE OSOBOWE, CZYLI KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?
Jagiellonia Białystok Sportowa Spółka Akcyjna z siedzibą w Białymstoku, ul. Jurowiecka 21, 15-101 Białystok (dalej jako Jagiellonia Białystok lub ADO (administrator danych osobowych)).
JAK MOGĄ PAŃSTWO SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z JAGIELLONIA BIAŁYSTOK?
Mogą Państwo skontaktować się z Jagiellonia Białystok:
Jagiellonia Białystok powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą Państwo skontaktować się:
KIEDY ORAZ JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERA I PRZETWARZA JAGIELLONIA BIAŁYSTOK?
Jagiellonia Białystok zbiera i przetwarza dane osobowe w związku z:
JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERA I PRZETWARZA JAGIELLONIA BIAŁYSTOK?
Jagiellonia Białystok zbiera i przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane.
W zależności od celu oraz podstawy prawnej zebrania i przetwarzania danych osobowych, Jagiellonia Białystok może zbierać i przetwarzać między innymi następujące dane:
W JAKIM CELU ORAZ NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ JAGIELLONIA BIAŁYSTOK PRZETWARZA PAŃSTWA DANE OSOBOWE ORAZ JAK DŁUGO SĄ PRZECHOWYWANE?
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania danych | Okres przechowywania /przetwarzania danych osobowych |
Realizacja umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci prowadzenia konta w systemie sprzedaży biletów | Art. 6 ust. 1 lit. b RODO | Okres prowadzenia konta |
Realizacja umowy sprzedaży biletu lub karnetu, w tym dostarczenie biletu lub karnetu, kontakt w związku z realizacją zamówienia | art. 6 ust. 1 lit. b RODO | Okres niezbędny do zrealizowania umowy sprzedaży (od złożenia zamówienia do jego zrealizowania). |
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa |
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej | art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymi | Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa |
Identyfikacja osób uczestniczących w meczu piłki nożnej | art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 13 ust. 4 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych | Okres przewidziany w przepisach prawa |
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania danych | Okres przechowywania /przetwarzania danych osobowych |
Realizacja umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci prowadzenia konta w systemie sprzedaży biletów | Art. 6 ust. 1 lit. b RODO | Okres prowadzenia konta |
Realizacja umowy sprzedaży, w tym zamówionego towaru lub usługi, kontakt w związku z realizacją zamówienia | art. 6 ust. 1 lit. b RODO | Okres niezbędny do zrealizowania umowy sprzedaży (od złożenia zamówienia do jego zrealizowania). |
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa |
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej | art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymi | Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa |
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania danych | Okres przechowywania /przetwarzania danych osobowych |
Realizacja umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci uczestnictwa w programie lojalnościowym Jaga Benefit, w tym realizacja kuponu lub rabatu oraz kontakt w związku z realizacją kuponu lub rabatu | art. 6 ust. 1 lit. b RODO | Okres uczestnictwa w programie lojalnościowym |
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa |
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej | art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymi | Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa |
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania danych | Okres przechowywania /przetwarzania danych osobowych |
Kontakt w związku z pytaniem /zgłoszeniem złożonym za pośrednictwem formularza kontaktowego, na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych
|
art. 6 ust. 1 lit. a RODO | Przez okres niezbędny do odpowiedzi na zgłoszenie i prowadzenia korespondencji /rozmów związanych ze zgłoszeniem, jednak nie dłużej niż do wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych; |
Dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami związanymi z prowadzoną przez ADO działalnością gospodarczą, co stanowi uzasadniony interes prawny ADO, w przypadku gdy Państwa zgłoszenie może uzasadniać przetwarzanie danych w tym celu (np. gdy zgłoszenie dotyczy reklamacji) | art. 6 ust. 1 lit f RODO | Przez okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa |
Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania danych | Okres przechowywania /przetwarzania danych osobowych |
Prowadzenie działań marketingowych związanych z działalnością Jagiellonia Białystok, w tym nawiązywanie relacji handlowych, wysyłanie ofert, informacji o towarach, usługach, promocjach, newsletterów w ramach prawnie uzasadnionego interesu ADO lub wyrażonej przez Państwa zgody | art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes ADO, którym jest marketing produktów i usług
art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, art. 172 Prawa telekomunikacyjnego |
Przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jednak nie dłużej niż do:
1) złożenia przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu lub 2) jeśli wyrażali Państwo zgody marketingowe – do wycofania udzielonej zgody |
Profilowanie (tworzenia profili preferencji) zmierzające do dostosowania oferowanych przez ADO usług do Państwa potrzeb, co stanowi uzasadniony interes prawny ADO. | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jednak nie dłużej niż do złożenia przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu |
SKĄD JAGIELLONIA BIAŁYSTOK POZYSKUJE PAŃSTWA DANE?
Kibice:
Dokonywanie zakupu biletu lub karnetu w systemie sprzedaży biletów |
Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa przed założeniem konta w systemie sprzedaży biletów lub dokonaniem zakupu w systemie sprzedaży biletów oraz w trakcie jego realizacji |
Klienci sklepu internetowego:
Dokonywanie zakupów, w tym korzystanie ze sklepu internetowego |
Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa przed założenie konta w sklepie internetowym lub w trakcie dokonywania zakupu z sklepie internetowym oraz w trakcie jego realizacji |
Uczestnicy programu Jaga Benefit:
Uczestnictwo w programie lojalnościowym, w tym realizacja kuponu lub rabatu |
Dane mogą być pozyskiwane:
1) bezpośrednio od Państwa; 2) z systemu sprzedaży biletów prowadzonego przez Jagiellonia Białystok, w którym mają Państwo założone konto; 3) ze sklepu internetowego prowadzonego przez Jagiellonia Białystok, w którym mają Państwo założone konto |
Użytkownicy formularzy kontaktowych | Dane pozyskane są bezpośrednio od Państwa w formularzu kontaktowym lub podczas kontaktu prowadzonego w celu odpowiedzi na zgłoszenie dokonane za pośrednictwem formularza kontaktowego |
Adresaci działań marketingowych, w tym adresaci newslettera | Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa
|
CZY MUSZĄ PAŃSTWO PODAWAĆ SWOJE DANE?
Kibice:
Dokonywanie zakupu biletu lub karnetu, w tym korzystanie z konta w systemie sprzedaży biletów |
Podanie przez Państwa danych niezbędnych do założenia konta w systemie sprzedaży biletów oraz realizacji umowy sprzedaży biletu lub karnetu jest warunkiem założenia konta w systemie sprzedaży biletów oraz zawarcia umowy sprzedaży biletu lub karnetu; odmowa ich podania (o ile jest to niezbędne) skutkować będzie brakiem możliwości założenia konta w systemie sprzedaży biletów oraz dokonania zakupu biletu lub karnetu lub wystawienia faktury |
Klienci sklepu internetowego:
Dokonywanie zakupów, w tym korzystanie z konta w sklepie internetowym |
Podanie przez Państwa danych niezbędnych do założenia konta w sklepie internetowym oraz realizacji umowy sprzedaży jest warunkiem założenia konta w sklepie internetowym oraz zawarcia umowy sprzedaży; odmowa ich podania (o ile jest to niezbędne) skutkować będzie brakiem możliwości założenia konta w sklepie internetowym oraz dokonania zakupu lub wystawienia faktury |
Uczestnicy programu lojalnościowego Jaga Benefit:
Uczestnictwo w programie lojalnościowym, w tym realizacja kuponu lub rabatu |
Podanie przez Państwa danych niezbędnych do udziału w programie lojalnościowym Jaga Benefit jest warunkiem udziału w programie lojalnościowym Jaga Benefit, w tym realizacji kuponu lub rabatu; odmowa ich podania (o ile jest to niezbędne) skutkować będzie brakiem możliwości udziału w programie lojalnościowym Jaga Benefit, w tym realizacji kuponu lub rabatu |
Użytkownicy formularzy kontaktowych | Podanie przez Państwa danych niezbędnych do udzielenia i odpowiedzi na zgłoszenie/pytania jest warunkiem uzyskania odpowiedzi; brak podania danych skutkować będzie brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie/pytanie |
Adresaci działań marketingowych, w tym wysyłki newslettera
|
Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne |
KOMU JAGIELLONIA BIAŁYSTOK MOŻE PRZEKAZAĆ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć:
z zastrzeżeniem, że przekazanie/udostępnienie Państwa danych w/w podmiotom odbywa się w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu pełnych zasad związanych z ich bezpieczeństwem.
CZY PAŃSTWA DANE BĘDĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO (DO KRAJÓW INNYCH NIŻ KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ ISLANDIA, NORWEGIA I LIECHTENSTEIN)?
ADO nie zamierza przekazywać Państwa danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein)/organizacji międzynarodowych.
JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWO W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH PRZEZ JAGIELLONIA BIAŁYSTOK?
W związku z przetwarzaniem przez Jagiellonia Białystok Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:
Jeżeli chcą Państwo skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień – Jagiellonia Białystok umożliwia kontakt:
Dodatkowo przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, gdy przy przetwarzaniu Państwa danych osobowych Jagiellonia Białystok narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
PRAWO DO WYCOFANIA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Jeśli ADO przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Mogą Państwo wycofać zgodę między innymi:
CZY WOBEC PANŚTWA DANYCH BĘDĄ PODEJMOWANE ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE (DECYZJE BEZ UDZIAŁU CZŁOWIEKA)?
Wobec Państwa danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym Państwa dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
PRAWO WNIESIENIA SPRZECIWU:
Dodatkowo Jagiellonia Białystok informuje, że z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym profilowania w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest:
Po złożeniu sprzeciwu Jagiellonia Białystok nie będzie mogła przetwarzać danych osobowych w oparciu o wyżej wymienione podstawy przetwarzania, chyba że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń.
Jeżeli Jagiellonia Białystok przetwarza Państwa dane na potrzeby marketingu bezpośredniego, przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych przez Jagiellonia Białystok w celach marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Jagiellonia Białystok stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych Jagiellonia Białystok wdrożyła odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne.